Visați la un interior actualizat? Planificați să începeți renovarea de mult timp, dar nu știți de unde să începeți? În acest articol, vă vom spune ce trebuie făcut cu mult înainte de a începe să demontați pereții inutili sau să rupeți tapetul vechi. Faceți-vă timp pentru a începe cu punctele enumerate mai jos. Iar reparația va merge mai repede, mai ușor și mai puțin problematic.

Deci, ce trebuie făcut despre cum să începeți o epopee cu reparații? 

Pasul 1. Comandați un proiect de proiectare sau întocmiți în mod independent un plan de lucru, o listă și un volum de materiale

Vom pune acest punct pe primul loc, deoarece fără el va fi mult mai dificil să mergem la toate cele ulterioare. Mai întâi, decideți ce doriți. Reparații cosmetice sau modificări cardinale? Decor complet și mobilier nou în tot apartamentul sau numai în camere separate?

Elaborați un plan de lucru aproximativ, o listă a materialelor necesare și cantitatea acestora. Sau contactați un designer profesionist pentru un proiect de proiectare care include atât documentația tehnică, cât și vizualizarea. Specialistul vă va oferi o mulțime de informații utile, vă va ajuta să abordați orice problemă profesional, vă va spune de ce anume are nevoie casa dvs. și vă va spune despre toate avantajele și dezavantajele soluției alese. Proiectarea perfectă este întotdeauna proiectarea cu un expert. Prin urmare, nu ezitați să consultați un studio de design, precum este ONX – noi vă oferim toate aceste servicii.

În viitor, cu planul dvs. de acțiune sau cu un proiect de design finalizat, puteți contacta echipa de construcții pentru a întocmi o estimare detaliată și un plan de lucru. Sau puteți fi ghidat în achiziționarea independentă a tuturor materialelor și componentelor necesare direct în timpul reparației.

Răspunsuri detaliate despre procesul de lucru cu și fără designeri găsiți pe pagina noastră web, la compartimentul Servicii.

Pasul 2. Determinați bugetul

Acum că a fost elaborat planul de lucru aproximativ, este necesar să se determine bugetul.

Nu vom descrie acest articol în detaliu. Depinde mult de regiunea de reședință (la urma urmei, avem clienți din diferite țări, iar costul pentru serviciile lucrătorilor, materialele și chiar eliminarea gunoiului variază semnificativ). Și, de asemenea, costurile depind de dorințele dumneavoastră, de cerințele privind calitatea și tipul materialelor, de echipa de construcții selectată etc. Bugetul depinde în mare măsură de dvs. și depinde, în primul rând, de capacitățile dumneavoastră. Să spunem doar că adăugați întotdeauna încă 10% la suma planificată – pentru orice eventualitate. Cheltuieli neprevăzute pot aștepta pe toată lumea. Dintr-o dată, detaliile interioare de care aveți nevoie nu vor fi găsite în magazine și va trebui să le comandați separat. Sau poate veți găsi un candelabru de vis în magazin și doriți să îl cumpărați, în ciuda costului ridicat.

Pasul 3. Alegeți o echipă de construcții, întocmiți un program și condițiile de lucru, încheiați un contract

În unele cazuri, trebuie să contactați mai multe firme. Unii sunt specializați pe tavane, alții instalează geamuri sau uși, alții nivelează și tencuiesc pereții, al patrulea face toate lucrările de instalare, iar al cincilea conectează electricitatea.

Vedeți prețurile, recenziile, întrebați prietenii care au făcut deja reparații, notați contactele în avans și consultați companiile pe care le-ați ales pentru condițiile de lucru și datele libere, astfel încât să nu existe suprapuneri temporare și perioade de nefuncționare. Faceți-vă un plan dur – cu data începerii reparației, cu perioada de lucru etc., pentru a ști în prealabil la ce date veți avea nevoie de finisaje și în ce zile va trebui să fie adus mobilierul.

Alternativa ideală ar fi să contactați o companie care oferă o gamă întreagă de servicii – de la zidărie până la conexiuni și finisare. Acest lucru va fi cu siguranță mai puțin problematic, iar ONX este exact compania care vă oferă toată gama de servicii. Pentru noi este imperativ să încheiem un contract oficial, legal corect, atât cu clienții, cât și cu orice echipă de construcții pe care o angajăm. 

Pasul 4. Decideți unde să duceți deșeurile din construcții

Dacă apartamentul nu este o clădire nouă, ci o locuință secundară, aglomerată de mobilier, instalații sanitare și alte obiecte de uz casnic, atunci va fi mai întâi necesar să goliți spațiul pentru muncă. Este important să mutați acele articole interioare care sunt planificate să fie returnate în apartament pentru depozitare temporară: în garaj, într-un depozit, la cineva din rude sau pur și simplu în alte camere (dacă rămâne o astfel de oportunitate). Aruncați restul sau dați / vindeți. Acest proces poate dura și poate provoca o anumită anxietate, deci ar trebui să aveți grijă de el în avans.

Un alt punct important atât pentru „locuințele secundare”, cât și pentru clădirile noi, este problema eliminării în timp util a deșeurilor din construcții, mai ales cu reconstruirile grandioase planificate, demolarea zidurilor și construcția de pereți despărțitori. În cazul colaborării cu ONX, uitați de aceste griji, pentru că noi vom avea grijă de toate.

Puteți contacta specialiștii noștri pentru orice întrebări. Vom întocmi un proiect de proiectare, vă vom pune la dispoziție echipele necesare și vom oferi suport complet pentru întregul proiect.

Leave a Reply